Kadri Koha
Andragoog MA (TLÜ 2004)
Klassiõpetaja (TLÜ 2001)
Farmatseut (Tallinna Meditsiinikool 1985)
Analüütiline psühholoogia (C. G Jungi Analüütilise Psühholoogia Erakool 2015); Mänguterapeut (A. Sootsi tervisekool 2013); Seoseid loov kunstiharidus (Sally Stuudio Kunstikool 2013). Loominguline mõtlemine ja loomingulised õpetamise meetodid (TLÜ, 2012). NLP Master Practitioner (Eesti NLP Instituut 2010); NLP Practitioner (Eesti NLP Instituut 2006)
Akadeemiliste loengute pidamine Tallinna Ülikooli Rakvere kolledžis tulevastele lasteaiaõpetajatele ja sotsiaalpedagoogidele.
Kutsega Täiskasvanute koolitaja 7. tase www.kutsekoda.ee

Olen positiivse ellusuhtumisega, avatud ja abivalmis. Mõtlen alati, et kõik hea, mida teen, tuleb kunagi mulle mitmekordselt tagasi. Emotsionaalsus ja loov mõtlemine on viinud mind tihti edukate lõpplahendusteni. Püüan seda mõtteviisi ka oma koolitustel inimestesse süstida.

Meditsiiniteadmised on olnud mulle kasuks inimestele tervisealast teavet jagades. Terve ja elurõõmus inimene tahab õppida ja tööd teha, kui aga tervis kipub alt vedama, siis on raske püstipäi reipalt edasi tegutseda. Juhtimis- ja motivatsioonikoolitustel on tihtilugu teemaks ületöötamine, stress ja sellest tulenevad vaevused. Selliste probleemide ilmnedes võtan aja maha ning räägime tervise hoidmisest. Suudan loovalt pakkuda probleemidele lahendusi, kuid see, mida inimene kasutama hakkab, on juba tema otsustada.

Akadeemilised pedagoogika, psühholoogia ja andragoogika õpingud on mind viinud tõdemuseni, et inimene ise on enda õpetaja, tuleb vaid osata ja julgeda ennast analüüsida. Analüüsida saab aga väga mitmel moel, kasutan selleks loovaid meetodeid ning kaasaegseid NLP (neuro lingvistiline programmeerimine) tehnikaid.

Olen tegelenud täiskasvanute nõustamise, juhendamise ja õpetamisega alates 2001. aastast. Erinevates õppegruppides 2001-2016 (ka üliõpilased) on olnud ka töötuid, keda olen individuaalselt nõustanud ning julgustanud tööturule sisenemise ning tööotsingialastes küsimustes, seega oman töötute nõustamise ja juhendamise kogemust viisteist aastat.

Püüan õppijatele sisendada, et probleeme ei saa lahendada sama mõtteviisiga, millega need on tekitatud. Mõtlemine on meie elu juhtnööriks. Ta juhib meid sinna, kuhu me end mõtleme! Mõtetel on võimas jõud, kui osata neid kasutada.